-
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego BEAUTYFIPRO.PL
I Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zamówień oraz sprzedaży towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego beautifypro.pl, jak również prawa i obowiązki stron wynikające z zawarcia stosownej umowy za pośrednictwem drogi elektronicznej. Dokonując złożenia zamówienia, KUPUJĄCY zobowiązany jest potwierdzić zapoznanie się z niniejszym regulaminem poprzez zaznaczenie pola typu o nazwie "Akceptacja regulaminu".
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Operatorem sklepu jest Mariusz Kaczmarski z siedzibą przy ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, NIP: 7732352009 REGON: 526551299 (dalej „SPRZEDAWCA”). Pozostałe dane do kontaktu: email: sklep@beautifypro.pl, tel.: +48 793 692 145.
- KUPUJĄCYM mogą być osoby fizyczne i jednostki organizacyjne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- SPRZEDAWCA świadczy drogą elektroniczną usługi związane ze składaniem zamówień on-line na oferowane towary i ich realizacją oraz usługę newsletter.
- Odbiorca treści usług świadczonych drogą elektroniczną może zrezygnować z usług świadczonych przez Operatora sklepu w każdym czasie.
- W celu korzystania ze sklepu internetowego KUPUJĄCY powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA jest osobą fizyczną, zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać za pośrednictwem strony internetowej.
- SPRZEDAWCA zaleca korzystanie z oprogramowania antywirusowego.
- KUPUJĄCEGO obowiązuje zakaz dostarczania SPRZEDAWCY treści o charakterze bezprawnym.
II Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- SPRZEDAWCA może pozbawić KUPUJĄCEGO prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez KUPUJĄCEGO Regulaminu, a w szczególności, gdy KUPUJĄCY podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez SPRZEDAWCĘ za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię SPRZEDAWCY.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody SPRZEDAWCY.
- KUPUJĄCY zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla SPRZEDAWCY,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
III Zamówienia
- Zamówienia na oferowany towar przyjmowane są na stronie internetowej sklepu poprzez wypełnienie przez KUPUJĄCEGO formularza zamówienia.
- W formularzu zamówienia KUPUJĄCY zobowiązany jest zamieścić następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, nr telefonu.
- KUPUJĄCY może dokonać rejestracji w sklepie, co pozwala na logowanie się i składanie zamówień bez konieczności każdorazowego wypełniania formularza zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu poprzez Internet, za pomocą strony internetowej sklepu.
- Realizacja zamówień, dla których wybrano płatność przelewem lub kartą, następuje po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym SPRZEDAWCY.
- Po złożeniu zamówienia KUPUJĄCY otrzyma na podany adres e-mail informację z potwierdzeniem otrzymania zamówienia oraz informację o należnościach za towar, kosztach przesyłki i numerze konta bankowego, na które KUPUJĄCY wpłaca należność.
- Umowę pomiędzy KUPUJĄCYM a SPRZEDAWCĄ uważa się za zawartą w momencie otrzymania prze KUPUJĄCEGO na wskazy adres e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Informacje handlowe, cenniki, opisy towarów umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy.
- Warunki realizacji zamówień nietypowych ustalane są indywidualnie z KUPUJĄCYM.
- KUPUJĄCY wyraża zgodę na fakturę elektroniczną przesyłaną na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
- SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć towar bez wad.
IV Wysyłka i koszty dostawy
- Wysyłka towaru następuje w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym SPRZEDAWCY (dotyczy płatności elektronicznych).
- Koszty przesyłki pokrywa KUPUJĄCY.
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez KUPUJĄCEGO pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
- Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od dnia przekazania przesyłki dostawcy dla przesyłek krajowych. Koszty transportu są podawane przed złożeniem zamówienia.
- KUPUJĄCY nie ma możliwość odbioru towaru osobiście w siedzibie firmy. SPRZEDAJĄCY prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
- Dostawy realizowane są tylko w dni robocze.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, braków ilościowych, niekompletności towaru mogących mieć związek z dostawą - w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej - KUPUJĄCY powinien zgłosić ten fakt w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki SPRZEDAWCY oraz w terminie do 7 dni firmie kurierskiej.
- KUPUJĄCY niebędący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który nie zgłosił w terminie 24 godzin od dnia dostarczenia uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności towaru, uznaje się za równoważny z oświadczeniem KUPUJĄCEGO o odebraniu towaru bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń w powyższym zakresie.
- SPRZEDAWCA dołoży wszelkich starań, aby koszty dostawy na stronie sklepu odpowiadały rzeczywistym kosztom, jakkolwiek ze względu na różnorodność asortymentu, ilość zamówionego towaru, cechy i gabaryty niektórych towarów rzeczywiste koszty dostawy mogą się różnić od wysokości tych kosztów określonych na stronie zamówienia. Stąd SPRZEDAWCA zobowiązuje się niezwłocznie poinformować KUPUJĄCEGO o rzeczywistych kosztach dostawy jeszcze przed zawarciem umowy. W takiej sytuacji realizacja zamówienia następuje po akceptacji przez KUPUJĄCEGO rzeczywistych kosztów dostawy.
V Płatności
- Ceny towarów prezentowanych na stronie sklepu podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena z chwili realizacji zamówienia przez SPRZEDAWCĘ.
- Formy płatności akceptowane przez SPRZEDAWCĘ to:
- przelew na konto - dokonanie przelewu w kwocie równej wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki na rachunek bankowy SPRZEDAWCY;
- dokonanie płatności online w kwocie równej wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki za pomocą bramki płatniczej udostępnianej przez SPRZEDAWCĘ.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- W przypadku konieczności zwrotu środków za dokonaną transakcję, SPRZEDAWCA dokona zwrotu na rachunek bankowy wskazany przez KUPUJĄCEGO.
- O formie płatności przy składaniu zamówienia decyduje KUPUJĄCY.
- Na każdy sprzedany towar wystawiana jest faktura VAT.
VI Reklamacje
- Podstawą reklamacji może być wada fizyczna towaru, w szczególności:
- niezgodność towaru z opisem lub specyfikacją zamieszczoną na stronie sklepu;
- uszkodzenie towaru w trakcie transportu;
- niekompletność przesyłki;
- wadliwość materiału, z którego wykonany jest towar.
- Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: sklep@beautifypro.pl podając dane dotyczące reklamowanego towaru, nr zamówienia, oraz opis wady z datą jej wystąpienia.
- KUPUJĄCY jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar w raz z dowodem zakupu (kopią Faktury VAT, wydruk potwierdzenia zakupu otrzymanego e-mailem) oraz kartą gwarancyjną (jeżeli przedmiot taką posiadał) na adres: Mariusz Kaczmarski ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, tel.: +48 793 692 145.
- SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania, reklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji, SPRZEDAWCA podejmie kroki mające na celu naprawienie wady, wymianę towaru na nowy, obniżenie ceny lub zwrot wpłaconej należności w zależności od charakteru wady i oczekiwań KUPUJĄCEGO.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, SPRZEDAWCA ponosi koszty przesyłki związane z reklamacją. Sposób odesłania reklamowanego towaru określa SPRZEDAWCA.
- Reklamacje dotyczące różnic wynikających z ustawień parametrów monitora KUPUJĄCEGO, takich jak kolor, proporcje itp. nie stanowią podstawy do reklamacji.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji, SPRZEDAWCA odeśle towar oraz prześle KUPUJĄCEMU uzasadnienie decyzji.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszty przesyłki ponosi KUPUJĄCY.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi wobec KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami.
- W przypadku sprzedaży rzeczy w ramach outletu KUPUJĄCY jest informowany o wadach towaru, a SPRZEDAWCA jest w zakresie ujawnionych wad zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
- W przypadku sporu, KUPUJĄCY może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
VII Odstąpienie od umowy
- KUPUJĄCY będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny.
- Po upływie wskazanego terminu KUPUJĄCY traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY musi poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@beautifypro.pl.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby KUPUJĄCY wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KUPUJĄCEMU w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827), m.in. w odniesieniu do umów, w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- W przypadku odstąpienia od umowy SPRZEDAWCA zwraca wszystkie otrzymane od KUPUJĄCEGO płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KUPUJĄCEGO sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ).
- Zwrot wpłaconej kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez KUPUJĄCEGO użyte w pierwotnej transakcji, chyba że KUPUJĄCY wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku KUPUJĄCY nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- KUPUJĄCY powinien odesłać lub przekazać rzecz SPRZEDAWCY na adres: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował SPRZEDAWCĘ o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli KUPUJĄCY odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwracany towar powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
- KUPUJĄCY ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- KUPUJĄCY odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do KUPUJĄCEGO nie będącego konsumentem oraz nie będącego PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy:
- Adresat: Mariusz Kaczmarski, ul. Frycza Modrzewskiego 71/73A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sklep@beautifypro.pl, Telefon: +48 793 692 145
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy kupna - sprzedaży następujących rzeczy:
- Data zawarcia umowy:
- Nr zamówienia:
- Imię i nazwisko konsumenta:
- Adres konsumenta:
- Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
- Data:
VIII Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane rejestrowe i kontaktowe wskazuje punkt I.3.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.
- Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży lub zawarcia umowy na subskrypcje newslettera przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania):
- koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
- koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
- państwa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe Kupującego mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, w celu marketingu produktów i usług własnych, a także zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej realizacji. Podanie danych osobowych do subskrypcji newslettera jest również dobrowolne, ale konieczne do prawidłowej wysyłki newslettera.
- Administrator oświadcza, że dane osobowe Kupującego mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, instytucjom finansowym udzielającym kredytu na zakup towarów lub leasing, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy, podmiotom świadczącym usługi prawne i w zakresie dochodzenia należności oraz podmiotowi realizującemu wysyłkę wiadomości SMS o stanie zamówienia.
- Dane osobowe Kupującego są przechowywane przez okres niezbędny do:
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
- posprzedażowej obsługi Kupującego (rozpatrywanie reklamacji),
- wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych).
- dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych (np. newsletter) i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu, do chwili wniesienia sprzeciwu lub rezygnacji z newslettera.
- Kupującemu lub Subskrybentowi newslettera przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Kupującemu lub Subskrybentowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.
- Pozostałe informację dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej sklepu beutyfipro.pl.
IX Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 czerwca 2024 roku.
- SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani KUPUJĄCY zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na wskazany przy rejestracji adres e-mail.
- Zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie sklepu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych aktów prawnych. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
- Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez KUPUJĄCEGO oraz SPRZEDAWCĘ. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez KUPUJĄCEGO zamówienia. Przepis ten nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy SPRZEDAWCĄ a KUPUJĄCYM będą rozstrzygane na drodze polubownej, a w przypadku braku porozumienia, spór będzie rozstrzygany przez sąd właściwy dla siedziby SPRZEDAWCY.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu co umożliwia jego zapisanie oraz wydrukowanie.